Gå ikke glipp av fysisk kurs i Trondheim 11.-12. og 25. januar!
Kurset gir en helhetlig forståelse av hva som er nødvendig kunnskap og erfaring for å ivareta koordinatorrollen på en god og hensiktsmessig måte.
Kurset går over 2 samlinger i Trondheim (11.-12. og 25. januar), inkl. felles befaring på samling 2.
Den første samlingen holdes i forbindelse med Teknas årlige kursdager. Det vil da være mulig å delta på felles kursmiddag (påmelding ved kursstart og separat fakturering).
Koordinatorskolen er kurset for deg som skal ha rollen som koordinator i prosjekterings- og/eller utførelsesfasen på bygge- og anleggsprosjekter.
Etter endt koordinatorskole skal du ha fått:
- Forståelse for ulike roller og begreper
- Forståelse for hva koordinering innebærer
- Oversikt over hvilke oppgaver koordinering omfatter og hvordan disse kan utføres og følges opp
- En helhetlig forståelse av hva som er nødvendig kunnskap og erfaring for å ivareta koordinatorrollen på en god og hensiktsmessig måte
- Nettverk og sosiale relasjoner på tvers av
Relaterte artikler
Gratis medlemsmøte 12. september kl. 08.30 – 09.30 på Teams
NBEF arrangerer medlemsmøter med ulike faglige tema. Dette er åpne møter, men medlemmer inviteres spesielt. TEMA FOR 12. SEPTEMBER KL. 08.30 - 09.30:"POLITISKE SIGNALER OG FØRINGER I EN TØFF TID" FRA ARENDALSUKA I neste medlemsmøte 12. september vil Svein Bjørberg...
Hvordan står det til med Norges bygg? RIFs rapport “Norges Tilstand 2025” er ute.
10. juni ble den viktige rapporten "Norges Tilstand 2025" fra RIF lansert. Mange kommunale bygg har behov for ekstraordinært vedlikehold og det totale oppgraderingsbehovet for offentlig bygg er anslått til nesten 300 milliarder kroner. KOMMUNENE STÅR I FØRSTELINJEN:...
NBEF leder Samarbeidsrådet for BAE-næringen i 2025
SAMARBEIDSRÅDET SAMLER, STYRKER OG UTVIKLER NÆRINGEN NBEF leder Samarbeidsrådet for bygg, anlegg og eiendom i 2025. Årets aktiviteter følger en felles forankret handlingsplan, med mål om å samle, styrke og utvikle næringen gjennom strategiske tiltak og samarbeid....