17. oktober på Christiania Qvartalet Møtesenter, Oslo
FM-konferansen er en årlig møteplass for private og offentlige eiere, forvaltere og driftere, deg som har ansvar for et velfungerende virksomhetsmiljø i kjernevirksomhetene.
Facility Management er en viktig del av virksomheten for at bygninger, anlegg og eiendommer skal fungere optimalt og bidra til menneskenes livskvalitet og produktivitet.
Årets konferanse tar for seg hovedtemaene:
- Teknologi og FM
- Sirkularitet
Vi ser blant annet på standardisering og du vil få flere eksempler på prosjekter. Vi ser på viktigheten av å ha et bevisst forhold til sirkularitet og hva det innebærer for møbelforvaltning og gjenbruk av byggematerialer m.m.
MÅLGRUPPE:
- Private og offentlige eiere
- Forvaltere og driftere
- Du som har ansvar for et velfungerende virksomhetsmiljø i kjernevirksomhetene
- Ansvarlige for digital eiendomsforvaltning, møbelforvaltning og gjenbruk
Konferansekomité:
- Nora Johanne Klungseth, førsteamanuensis, NTNU
- Gunda Djupvik, prosjektleder, Advansia AS
- Per Aas, direktør campusdrift, Universitetet i Oslo (UiO)
Velkommen til en inspirerende dag med faglig påfyll og nettverksbygging!
Relaterte artikler
Ny EU-standard: NS-EN 17680:2023 – Bærekraftig byggverk
Digitalt kurs: 19. september kl. 12.30-14.30. - valuation of the potential for sustainable refurbishment of buildings. Kunnskap i bruk av den nye standarden vil gi deg grunnlag for å kunne kartlegge om din(e) bygning(er) har et grunnlag for et bærekraftig langt liv....
Frokostmøte: Ny EU-standard for bærekraftig ombygging av bygninger
25. august kl. 08.15-09.00 på Teams Gratis for alle interesserte, men påmelding nødvendig. Kunnskap i bruk av standarden vil gi deg grunnlag for å kunne kartlegge om din(e) bygning(er) har et grunnlag for et bærekraftig langt liv. På dette frokostmøtet vil du få en...
Frokostmøte: Når oppnår du gevinster i innkjøpsprosessen?
Se opptak av frokostmøte 23. juni kl. 08.15 – 09.00 i regi av Norges bygg- og eiendomsforening. Er det slik at innkjøp i offentlig sektor handler mer om å ikke bryte reglene enn å få til gode resultat og realisere gevinster? Er målet med anskaffelsesprosessene å «ikke...