16. oktober på SIXA Conference, Oslo
FM-konferansen er en årlig møteplass for private og offentlige eiere, forvaltere og driftere, deg som har ansvar for et velfungerende virksomhetsmiljø i kjernevirksomhetene.
Facility Management er en viktig del av virksomheten for at bygninger, anlegg og eiendommer skal fungere optimalt og bidra til menneskenes livskvalitet og produktivitet.
Årets konferanse tar for seg hovedtemaene:
- Menneskene i FM-bransjen: språk, kultur, mangfold, samarbeid
- Smarte løsninger, teknologi og støttesystemer: flytteprosesser, bærekraft og mye mer
Vi ser blant annet på renholdsteknologi og erfaringer fra norske sykehus.
MÅLGRUPPE:
Konferansen passer for alle som arbeider med Facility Management, enten du er leder, rådgiver, forvalter, i «vanlig drift, utvikler eller har ansvar for FM-prosesser i offentlig eller privat sektor.
- Mellomledere innen kantine og rengjøringsbedrifter
- Site managers
- Leverandører
- Innkjøp og kontraktansvarige
- Private og offentlige eiere
- Forvaltere og driftere
- Du som har ansvar for et velfungerende virksomhetsmiljø i kjernevirksomhetene
- Ansvarlige for digital eiendomsforvaltning, møbelforvaltning og gjenbruk
Konferansekomité:
- Bjarte Nygård, Head of Section at Norwegian Government Security and Service Organization, Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon
- Nicoline Skrent-Ellingsen, Head of Communications, Coor
- Gunda Djupvik, prosjektleder, Advansia AS
Velkommen til en inspirerende dag med faglig påfyll og nettverksbygging!
Relaterte artikler
40-timers HMS-kurs for byggebransjen
29. januar - 2. februar 2024, interaktivt nettkurs Fra 2024 er kravene senket med tanke på hvilke bedrifter som må ha verneombud og AMU.Man må ha verneombud fra 5 ansatte og AMU fra 30 ansatte. Dette er et 40 timers HMS-kurs–opplæring for arbeidsgiver, ledere,...
NBEF frokostmøte: Ombruk av møbler og interiør – fra planlegging til praksis og erfaring, 7. desember
Velkommen til gratis digitalt frokostmøte 7. desember kl. 08.15-09.00! Universitet i Bergen har praktisert gjenbruk av møbler i mange år. De senere år er dette profesjonalisert, både gjennom planlegging, registrering og erfaring gjennom store byggeprosjekter. Dette...
NBEF frokostmøte: Best Value Approach – prestasjonsbaserte anskaffelser, 27. oktober
Velkommen til gratis digitalt frokostmøte 27. oktober kl. 08.15-09.00! Det er gjort anskaffelser for over 35 mrd kr med Best Value Procurement / Best Value Approach innen bygg og anlegg i Norge. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring anbefaler metoden når de...